What do you do when your learners know what to do but still aren‘t doing it? Training is created with the goal of changing learners‘ behaviors, but anyone who has created learning experiences knows that there‘s a big gap between knowing and doing. You can create an engaging learning experience that informs and helps people remember, but often those people go back to their regular world and continue to do things the same way they always have. In the last few decades, the fields of psychology, behavioral economics, and other behavioral sciences have brought an enormous amount of scientific research into helping people with behavior change. Only a fraction of that research has made its way back into learning . Talk to the Elephant: Learning for Behavior Change shows you how to add critical tools to your learning toolbox to affect behavior change. You‘ll find out how to use frameworks and strategies from behavioral science to help you research and analyze challenges, feel more confident that you‘re solving the right problem, and and test solutions that can help people with difficult behavior changes. By the end of this book, you‘ll be able to Map the change journey of your learners and identify their path Assess and clearly communicate the value of the change Use motivation models to better understand what learners really care about Utilize evidence-based models like the COM-B Model to analyze behavior-change challenges Use a diagnostic checklist to determine whether you actually have a training problem Identify behavior-change techniques to address your specific challenges
Die bei uns gelisteten Preise basieren auf Angaben der gelisteten Händler zum Zeitpunkt unserer Datenabfrage. Diese erfolgt einmal täglich. Von diesem Zeitpunkt bis jetzt können sich die Preise bei den einzelnen Händlern jedoch geändert haben. Bitte prüfen sie auf der Zielseite die endgültigen Preise.
Die Sortierung auf unserer Seite erfolgt nach dem besten Preis oder nach bester Relevanz für Suchbegriffe (je nach Auswahl).
Für manche Artikel bekommen wir beim Kauf über die verlinkte Seite eine Provision gezahlt. Ob es eine Provision gibt und wie hoch diese ausfällt, hat keinen Einfluß auf die Suchergebnisse oder deren Sortierung.
Unser Preisvergleich listet nicht alle Onlineshops. Möglicherweise gibt es auf anderen bei uns nicht gelisteten Shops günstigere Preise oder eine andere Auswahl an Angeboten.
Versandkosten sind in den angezeigten Preisen und der Sortierung nicht inkludiert.
* - Angaben ohne Gewähr. Preise und Versandkosten können sich zwischenzeitlich geändert haben. Bitte prüfen sie vor dem Kauf auf der jeweiligen Seite, ob die Preise sowie Versandkosten noch aktuell sind.