Kostenscout.de
Produkt
  Sortierung:
  Optional: Preisspanne von bis Euro

Can Your Customer Service Do This?: Create an Anticipatory Customer Experience That Builds Loyalty Forever

Can Your Customer Service Do This?: Create an Anticipatory Customer Experience That Builds Loyalty Forever

Today‘s most sought-after "customer service sleuth" and turnaround expert unlocks the secrets to transforming customer service and building unshakeable customer engagement and loyalty Customer service done right is one of today‘s most powerful competitive advantages. In Can Your Customer Service Do This? customer service turnaround wizard and renowned customer service training expert Micah Solomon¿who has worked with brands from Auberge Resorts to Audi of America, from Cleveland Clinic to the NFL Players Association¿shares everything he knows, and everything you need to know, about how to create a truly Five-Star customer service experience and use it to build sustainable bottom-line success. This is the first book to move the reader step-by-step toward customer service perfection and true customer-centricity by creating, refining, and synchronizing employee behaviors, systems, and standards to together create the perfect customer service environment and customer experience for your customers. Inside, you‘ll find the long-hidden secrets and proven hands-on methods for: . Applying the "Gold Touch" customer service method that Five-Star companies in hospitality and other high-touch industries have secretly (well, secretly until now!) used to increase customer engagement. . Moving every customer systematically up the loyalty ladder-from disengaged to loyalty to becoming a vocal advocate, online and off. . Transforming your most angry, upset, "I‘ll never use you again!" customers into true company loyalists via the scientifically proven principles of customer service recovery. . Harnessing the latest technology, including AI, to deliver top-shelf customer service in collaboration with your customer-facing employees and on a self-service basis. . Making the right moves to keep your company popular on social media by gently winning over your critics even before they post. . Creating and providing customer service training to your workforce-yes, Micah actually includes step-by-step instructions for how to set up a winning, sustainable, world class customer service training program. By reading Can Your Customer Service Do This? and applying its easy to understand lessons, soon you‘ll be leaps and bounds beyond your competition. (Unless you make the mistake of sharing this book with your competitors!)


Angebote zum Artikel

24,99 €*
24,99 € inkl. Versand*
Can Your Customer Service Do This?: Create an Anticipatory Customer Experience That Builds Loyalty Forever
Anbieter: Thalia DE




Die bei uns gelisteten Preise basieren auf Angaben der gelisteten Händler zum Zeitpunkt unserer Datenabfrage. Diese erfolgt einmal täglich. Von diesem Zeitpunkt bis jetzt können sich die Preise bei den einzelnen Händlern jedoch geändert haben. Bitte prüfen sie auf der Zielseite die endgültigen Preise. Die Sortierung auf unserer Seite erfolgt nach dem besten Preis oder nach bester Relevanz für Suchbegriffe (je nach Auswahl).
Für manche Artikel bekommen wir beim Kauf über die verlinkte Seite eine Provision gezahlt. Ob es eine Provision gibt und wie hoch diese ausfällt, hat keinen Einfluß auf die Suchergebnisse oder deren Sortierung. Unser Preisvergleich listet nicht alle Onlineshops. Möglicherweise gibt es auf anderen bei uns nicht gelisteten Shops günstigere Preise oder eine andere Auswahl an Angeboten.
Versandkosten sind in den angezeigten Preisen und der Sortierung nicht inkludiert.


Livesuche | Gutscheine | Datenschutz | Impressum

* - Angaben ohne Gewähr. Preise und Versandkosten können sich zwischenzeitlich geändert haben.
Bitte prüfen sie vor dem Kauf auf der jeweiligen Seite, ob die Preise sowie Versandkosten noch aktuell sind.