HBR‘s 10 Must Reads on Data Strategy (featuring "Democratizing Transformation" by Marco Iansiti and Satya Nadella)
Data is your business. Have you unlocked its full potential? If you read nothing else on data strategy, read this book. We‘ve combed through hundreds of Harvard Business Review articles and selected the most important ones to help you maximize your analytics capabilities; harness the power of data, algorithms, and AI; and gain competitive advantage in our hyperconnected world. This book will inspire you to: Reap the rewards of digital transformation Make better data-driven decisions breakout products that generate profitable insights Address vulnerabilities to cyberattacks and data breaches Reskill your workforce and build a culture of continuous learning Win with personalized customer experiences at scale This collection of articles includes "What‘s Your Data Strategy?," by Leandro DalleMule and Thomas H. Davenport; "Democratizing Transformation," by Marco Iansiti and Satya Nadella; "Why Companies Should Consolidate Tech Roles in the C-Suite," by Thomas H. Davenport, John Spens, and Saurabh Gupta; "Developing a Digital Mindset," by Tsedal Neeley and Paul Leonardi; "What Does It Actually Take to Build a Data-Driven Culture?," by Mai B. AlOwaish and Thomas C. Redman; "When Data Creates Competitive Advantage," by Andrei Hagiu and Julian Wright; "Building an Insights Engine," by Frank van den Driest, Stan Sthanunathan, and Keith Weed; "Personalization Done Right," by Mark Abraham and David C. Edelman; "Ensure High-Quality Data Powers Your AI," by Thomas C. Redman; "The Ethics of Managing People‘s Data," by Michael Segalla and Dominique Rouzies; "Where Data-Driven Decision-Making Can Go Wrong," by Michael Luca and Amy C. Edmondson; "Sizing Up Your Cyberrisks," by Thomas J. Parenty and Jack J. Domet; "A Better Way to Put Your Data to Work," Veeral Desai, Tim Fountaine, and Kayvaun Rowshankish; and "Heavy Machinery Meets AI," by Vijay Govindarajan and Venkat Venkatraman. HBR‘s 10 Must Reads are definitive collections of classic ideas, practical advice, and essential thinking from the pages of Harvard Business Review. Exploring topics like disruptive innovation, emotional intelligence, and new technology in our ever-evolving world, these books empower any leader to make bold decisions and inspire others.
Die bei uns gelisteten Preise basieren auf Angaben der gelisteten Händler zum Zeitpunkt unserer Datenabfrage. Diese erfolgt einmal täglich. Von diesem Zeitpunkt bis jetzt können sich die Preise bei den einzelnen Händlern jedoch geändert haben. Bitte prüfen sie auf der Zielseite die endgültigen Preise.
Die Sortierung auf unserer Seite erfolgt nach dem besten Preis oder nach bester Relevanz für Suchbegriffe (je nach Auswahl).
Für manche Artikel bekommen wir beim Kauf über die verlinkte Seite eine Provision gezahlt. Ob es eine Provision gibt und wie hoch diese ausfällt, hat keinen Einfluß auf die Suchergebnisse oder deren Sortierung.
Unser Preisvergleich listet nicht alle Onlineshops. Möglicherweise gibt es auf anderen bei uns nicht gelisteten Shops günstigere Preise oder eine andere Auswahl an Angeboten.
Versandkosten sind in den angezeigten Preisen und der Sortierung nicht inkludiert.
* - Angaben ohne Gewähr. Preise und Versandkosten können sich zwischenzeitlich geändert haben. Bitte prüfen sie vor dem Kauf auf der jeweiligen Seite, ob die Preise sowie Versandkosten noch aktuell sind.