Provides a thorough overview of digital learning methods and their practical application in the modern language classroom English Language Learning in the Digital Age is a comprehensive introduction to the theoretical background and real-world application of IDLE (Informal Digital Learning of English). ed for teachers and future teachers preparing to teach English as a second or other language, this highly practical guide focuses on incorporating digital technology into curricula to draw upon the extracurricular exposures to English that many students experience outside of the classroom. With some creativity and care, teachers can find ways to bring these experiences with English into the classroom, ultimately improving student learning outcomes. Offering a specific focus on examples and case studies drawn from language education in the Middle East, Asia, and Europe, this text employs a three-part structure beginning with the theories behind autonomous learning and the importance of informal language learning for young adults. Part two demonstrates various methods for integrating games, social media, e-books, language software, mobile apps, and other digital resources into the classroom. The third section addresses the use of IDLE methods to bridge the gap between informal and formal uses of English, the advantages and disadvantages of IDLE in flipped classrooms and online teaching, and how IDLE strategies can enhance mandated curricula and better prepare students for national exams. The book concludes with a brief discussion of the future of language learning and the need to include digital technologies and learner-driven strategies in education policy. This unique text: * Offers practical methods for bringing informal student learning into the classroom * Presents a wide range of engaging digital learning activities that can complement traditional language courses and improve language acquisition * Reviews mobile apps for the translation and practice of vocabulary, grammar, and other components of language learning * Provides real-life examples of how teachers can develop lessons and curricula, such as watching and making vlogs and reading transcripts of podcasts and audiobooks * Includes access to a companion website containing video interviews with English learners and teaching plans reflecting TESOL Technology Standards and CEFR Reference Level Descriptors for English English Language Learning in the Digital Age is an ideal textbook for upper-level undergraduate and graduate students in the fields of language education and language acquisition, as well as teachers and teachers-in-training who are preparing to teach English in countries where English is not the primary language. von Dressman, Mark
Die bei uns gelisteten Preise basieren auf Angaben der gelisteten Händler zum Zeitpunkt unserer Datenabfrage. Diese erfolgt einmal täglich. Von diesem Zeitpunkt bis jetzt können sich die Preise bei den einzelnen Händlern jedoch geändert haben. Bitte prüfen sie auf der Zielseite die endgültigen Preise.
Die Sortierung auf unserer Seite erfolgt nach dem besten Preis oder nach bester Relevanz für Suchbegriffe (je nach Auswahl).
Für manche Artikel bekommen wir beim Kauf über die verlinkte Seite eine Provision gezahlt. Ob es eine Provision gibt und wie hoch diese ausfällt, hat keinen Einfluß auf die Suchergebnisse oder deren Sortierung.
Unser Preisvergleich listet nicht alle Onlineshops. Möglicherweise gibt es auf anderen bei uns nicht gelisteten Shops günstigere Preise oder eine andere Auswahl an Angeboten.
Versandkosten sind in den angezeigten Preisen und der Sortierung nicht inkludiert.
* - Angaben ohne Gewähr. Preise und Versandkosten können sich zwischenzeitlich geändert haben. Bitte prüfen sie vor dem Kauf auf der jeweiligen Seite, ob die Preise sowie Versandkosten noch aktuell sind.