Insan Zihnine Girmek Icin Verilen Amansiz Mücadele Gectigimiz yüzyilda dikkat tacirligi endüstrisi, envaicesit oyalama ve sasirtma yöntemiyle, uyanik oldugumuz her dakikayi bizden calar hale geldi ve bu amacinda da basarili oldu. Dikkat tacirlerinin bu basarisi dikkati daginik bir topluma bagli, zira dogamiz geregi dikkatimiz daginikken satilmak istenen seye kolayca riza gösteriyoruz. Kitap okumak, bir müzik enstrümani calmak ya da yalnizca derin düsüncelere dalmak gibi konsantrasyon gerektiren durumlar dikkat tacirlerinin arzu ettigi durumlar degil; onlar daha cok acik hava ilanlarina bakmamizi, araya reklamlarin girdigi kisa televizyon programlarini izlememizi ya da 90larda Playboy tarafindan geri cevrilen ünlüler sekmesini tiklamamizi istiyorlar. Reklamciligin Madison Bulvari öncesi döneminden mobil internet sitelerinin artisina, e-postanin dogdugu günden dikkatin Google ve Facebookun tekeline gectigi güne, Ed Sullivandan Oprah Winfrey, Kim Kardashian ve Donald Trump gibi marka olmus günümüz simalarina kadar gecen sürede Dikkat Ticareti dedigimiz en temel is modeli tahtini korumaya devam ediyor. Tim Wu Dikkat Tacirleri kitabinda, bu is modeline karsi bagisiklik kazanabilmek adina kumandanin icadindan Applein reklam kovucu son sürümüne kadar türlü girisimlerde bulunuldugunu dile getiriyor, ne var ki sektör her zaman bir yolunu bulup kendine yeni kapilar acmayi basariyor. Bu kitap, dikkat tacirlerinin tarihini anlatirken, bir yandan da elde ettikleri zaferlerle insanlarin hayatini nasil sekillendirdigini anlamaniza yardim edecek. Dikkat tacirlerinin zihnimize girmek adina dogamizi bilissel, toplumsal, siyasal ve daha bircok yönden kökünden degistirdigine tanik olacaksiniz. Insanlarin dikkatiyle oynayan kurumlarin tarih ve teknolojilerini anlatan harika bir kitap - Sapiensin yazari Yuval Noah Harari, Hürriyet Gazetesi röportajindan. Reklamin iyisi- kötüsü olmaz tartismasini bir yana birakip, nereden geldigini, etigini ve nereye gittigini konusmanin zamani coktan gelmisti. Bir reklam ajansinin kurucusu olarak, bu kitabi is dünyasinin geleceginde yer almak isteyen herkese öneriyorum. - Derya Acar, Dajans Reklam Ajansi Kurucusu. Iknanin psikolojisini ögrenmeye calisanlar bu mükemmel kitabi da okuyarak ondan yararlanmanin tarihini, boyutunu ve gelecegini ögrenirse her sey dört dörtlük olur. - Prof.Dr.Ali Atif Bir, Iletisim Bilimleri Enstitüsü
Die bei uns gelisteten Preise basieren auf Angaben der gelisteten Händler zum Zeitpunkt unserer Datenabfrage. Diese erfolgt einmal täglich. Von diesem Zeitpunkt bis jetzt können sich die Preise bei den einzelnen Händlern jedoch geändert haben. Bitte prüfen sie auf der Zielseite die endgültigen Preise.
Die Sortierung auf unserer Seite erfolgt nach dem besten Preis oder nach bester Relevanz für Suchbegriffe (je nach Auswahl).
Für manche Artikel bekommen wir beim Kauf über die verlinkte Seite eine Provision gezahlt. Ob es eine Provision gibt und wie hoch diese ausfällt, hat keinen Einfluß auf die Suchergebnisse oder deren Sortierung.
Unser Preisvergleich listet nicht alle Onlineshops. Möglicherweise gibt es auf anderen bei uns nicht gelisteten Shops günstigere Preise oder eine andere Auswahl an Angeboten.
Versandkosten sind in den angezeigten Preisen und der Sortierung nicht inkludiert.
* - Angaben ohne Gewähr. Preise und Versandkosten können sich zwischenzeitlich geändert haben. Bitte prüfen sie vor dem Kauf auf der jeweiligen Seite, ob die Preise sowie Versandkosten noch aktuell sind.