The Art of Collaborative Mentoring - A Practical Approach to Support Novice Teachers
Develop a knack for collaborative mentoring with the help of two seasoned educators. Within the field of teaching, cultivating collaborative relationships among mentors and mentees is critical. But how do mentors draw from their wisdom and experience to effectively support novice teachers? Enter the Collaborative Mentoring Approach (CM2). Developed by qualified teaching professionals Shirley R. Lal and Carrie Ann Blackaller, the CM2 is a process to develop reciprocal mentoring relationships to support the teaching practices and professional development of novice teachers. In The Art of Collaborative Mentoring: A Practical Approach to Support Novice Teachers, Lal and Blackaller explain the Collaborative Mentoring Approach (CM2), illustrating how it promotes collegiality by sharing beliefs, knowledge, experiences, and cultures. With their tried-and-true system, mentors and mentees can work together to create transformative experiences in a reflective teaching and learning cycle. Drawing from years of combined experience, their approach includes comprehensive knowledge and skills mentors need to develop and sustain a mentoring relationship. A unique feature of¿the¿CM2¿is that it addresses both the WHAT and HOW of collaborative mentoring in six colorcoded domains. Each domain provides researchbased content (WHAT) that is aligned to supplemental materials (HOW) in a three-step process: 1. Acquire researchbased knowledge and skills via content. 2. Apply skills viäsupplemental materials - strategies/tools, activities, and real-world scenarios.¿ 3. Assess knowledge and skills via the Learning Outcomes Assessment Process. Fundamental to the CM2 is a dual emphasis on collaboration and professional development. The and elements of the CM2 offer a template for how positive interactions between colleagues contribute to mutual professional growth. One part of a complete program that includes a professional development training manual and PowerPoint presentations, the book is an ideal companion for prospective mentors in need of training, veteran teachers, school personnel, practicing mentors, and novice teachers. Additionally, the information, procedures, and materials included in the book are adaptable to any mentoring relationship and are also well suited to practicing teachers, administrators, educators, researchers, and even trainers interested in conducting professional development sessions.
Die bei uns gelisteten Preise basieren auf Angaben der gelisteten Händler zum Zeitpunkt unserer Datenabfrage. Diese erfolgt einmal täglich. Von diesem Zeitpunkt bis jetzt können sich die Preise bei den einzelnen Händlern jedoch geändert haben. Bitte prüfen sie auf der Zielseite die endgültigen Preise.
Die Sortierung auf unserer Seite erfolgt nach dem besten Preis oder nach bester Relevanz für Suchbegriffe (je nach Auswahl).
Für manche Artikel bekommen wir beim Kauf über die verlinkte Seite eine Provision gezahlt. Ob es eine Provision gibt und wie hoch diese ausfällt, hat keinen Einfluß auf die Suchergebnisse oder deren Sortierung.
Unser Preisvergleich listet nicht alle Onlineshops. Möglicherweise gibt es auf anderen bei uns nicht gelisteten Shops günstigere Preise oder eine andere Auswahl an Angeboten.
Versandkosten sind in den angezeigten Preisen und der Sortierung nicht inkludiert.
* - Angaben ohne Gewähr. Preise und Versandkosten können sich zwischenzeitlich geändert haben. Bitte prüfen sie vor dem Kauf auf der jeweiligen Seite, ob die Preise sowie Versandkosten noch aktuell sind.